Ensin suuret pahoittelut parilleni, että pakettisi joutui näin kauan odottamaan postissa. Anteeksi.

Katsokaa!! Olen sanaton ihastuksesta! Jos kehtaisin, tirauttaisin tähän kohtaan yhden kyyneleen. Niin ihanaa lankaa, niin ihana käsityöpussi!! Kiitos!! Nappiin meni tämä vaihto sinun osaltasi, Möttönen!!! 

(ainoa ongelma, että nyt haluan saada lisää näitä kaunoisia.. huoh!)

1253722321_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kaunis ja todella kivasti ideoitu käsityöpussi!! Kellään ei varmaan ole näin ihanaa!! Ja mikä parasta- minunkin mummuni on virkannut tuollaisia pitsiliinoja, ja niitä taitaa olla meilläkin, ja jopa samassa värissä! Virkattu liina on Miinan mummun tekemä, joten minulla on nyt jo erittäin läheinen henkilökohtainen suhde tähän kassiin.

1253722425_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Katsokaa!! Miinan itensä värjäämää lankaa, ohje Mesi- pipoon, jota olen katsellutkin sillä silmällä, 3,25 Knit Pron sukkapuikot 15cm ( jee!!! lapas- ja sukkatehdas kiittää!), herkullisia suklaa-ja jugurttirusinoita, sekä ihana kortti, joka ilahduttaa minua tässä koneeni vieressä. Oranssi lanka on värjätty punapulla, ja aprikoosi värimataralla.

Olen onnellinen ja iloinen tästä!! Suuri kiitos!!!!

**

Minun parillani ei ole blogia, ja unohdin kuvata lähettämäni; mutta laitoin Pirkanmaan Kotityön ohutta villalankaa 200g violettinä, ohjeen Kiri-huiviin suomennoksineen, After Eight- suklaata, kynttilän, nuppineuloja ja rintamerkin. (vilkutus sinne jos käyt täällä!!)

**

Nyt jatkamaan arki-illan harjoituksia,

voikaa hyvin!!!

Ajatuksin, Niina