1751758.jpg

Tässä on ihanan pehmeä 100g palleroinen Ilun värjäämää merinovillaa. Josta siis pitäisi tulla pitkänmallinen kaulaliina minulle. Vihdoin taas jotain minulle!! Nyt kun näitä ohjeita selailen, en ollenkaan osaa päättää, miksi tämä lanka haluaisi muodostua. Juu, mallitilkkua en ole vielä tehnyt, kiire kun on suunnitteluvaiheessa.. =)

Tässä kuvassa  on se oikeanpuoleinen siis sama lanka vielä vyyhdillä.

Kilpailevia ehdokkaita huiviksi ovat tällä hetkellä:

Akai- huivi - malli sen verran simppeli, että lanka pääsisi oikeuksiinsa.

Omppu- huivi-  on kaunis malli, jota olen jo kauan ihaillut

Feather and Fan- kaunis, ja helppo malli.

Lace Ribbon Scarf-  ihana, mutta osaaanko neuloa englanniksi...??

Fifi2- kiva malli, pidän kovasti..

sekä

Lankakomeron Lehtihuivi- Kaunis!

Minä en yhtään osaa kuvitella, mikä olisi tälle langalle Se Paras Ohje. Koska kaikki näyttävät niin kauniilta, ja varmaan olisivat sitä myös tälle langalle tehtynä.

Niin ja jos sinulla on ehdottaa joku muu malli, jonka minä kenties osaisin tehdä, se olisi myös plussaa...

Osaatko Sinä auttaa? Paitsi että kaipaan mielipidettäsi, myös perustelua sille.
Ja vastaajien kesken voidaan arpoa joku pieni ylläri... =)

Aikaa vastailla vaikkas keskiviikkoon, sitten on päästävä jo huivittelemaan!!!

Mallitilkun esitän ehkä huomenna, pukkaa tuota menoa kohta päälle...

Kiitos ja etukäteen avustanne!!!