Näppi pääsi yllättämään ihan kunnolla! Hän meni antamaan minulle tälläisen kivan kuvan. Olen todella iloinen ja otettu. Hieman hämilläni, mutta sillä lailla kivasti. KIITOS!!!! Pusu

Aamulla tein jo postauksen, jossa laitoin muutamia blogeja, myöskin perusteluineen, kenelle tämän voisin antaa eteenpäin. Mutta kun painoin "Tallenna ja julkaise"- tilalle tuli vuodatuksen etusivu, enkä ollut enää kirjaantuneena edes tänne sisään. Kummaa touhua!

No, kokeilaan uudestaan.

Prosessineuloja- koska olen hänet tavannut henkilökohtaisesti ja hänet todennut "hyvän mielen ihmiseksi"- saakoon hänen mainio bloginsa myös tälläisen. Kauniita töitä, hyviä tekstejä.

Vihreää Villaa- Vintage- tyylinen blogin ulko-asu saa hyvälle mielelle jo pelkästään kun huomaa että sinne on päivitys tullut.

10 puikkoa langalla- Helmikseltä olen saanut kivan henkilökohtaista opastusta kun olen hänen neulemallejaan tehnyt. Iloista ja mukaansatempaavaa luettavaa!

Kestoilua ja käsitöitä- hän osaa kirjoitata aina niin positiiviseen sävyyn, ja sieltä löytyy niin neulottuja juttuja kuin ommeltujakin

Voih, olisin tähän voinut kaikki seuraamani blogit laittaa!!! En vaan jaksa linkittää... NolostunutNolostunut

Mutta kaikille Teille siellä ruudun takana, tämä on myös teille!!! Olette Mahtavia, ja

ennenkaikkea, aiheutatte minulle hyvää mieltä. Kiitos!!!