Eilisistä rippijuhlista. Ensinnäkin satoi, tuuli ja oli todella kaikkea muuta kuin mukava ja kaunis ilma, kuten rippijuhlapäivänä yleensä kuuluisi olla. Minä olin varannut kolme erilaista huivia mukaani mekon kanssa, koska en ollut osannut kotona päättää asusteitani valmiiksi asti. No, aamulla kun lorotti vettä, ei ollut kovin vaikea päättää minkä huivin laitan.

Sitten hiuksista. Hahahhaa. Edellisenä päivänä saunottiin ja laitoin hiukseni rullille, ja aamulla vielä yritin kähertää. Kun ei kiharru niin ei. Ei sitten millään, ei tököttimien kanssa eikä ilman. Ei. Tunnin yritin loihtia itselleni sellaista ihanaa kiharapilveä, tiedättekö? No eihän nyt piikkisuoraan tukkaan tälläinen amatööri mitään saa aikaan!! Joten hätäpäissäni jouduin tekemään kivan "olen-tiukkanutturainen-tiukka-täti-päivää"- hätäratkaisun, joka todella suututti minua. No, enhän minä ollutkaan päivän tähti, onneksi, vaan kaunis nuori neito...

Mutta tässä siis todistusaineistoa. Revontuli In Action! Ja PikkuTirpalla villatakki. Kyllä, Revontulta kehuttiin. Kyllä, jopa 16- vuotias trenditietoinen heavy-punk-henkinen toinen neito ihasteli. Joten kyllä tässä huivissa on pakko olla sitä jotain...!!   =)


1649777.jpg


(jokseenkin kireä ilmeeni johtuu pelosta että tuoli kaatuu, jolla Tirppastiina kiipeili..)