Kiitos kaikille tsemppiviesteistä!!!  Sain niistä lisää ajateltavaa, sikäli mikäli tähän päähän mahtuu enää mitään ajatuksia..

**

Olettekos kuulleet? Nallen 150g kerät lopetetaan. Kilohinta nousee hurrrrjasti ja kerät pienenevät. Värivalikoima kapenee. Näin olen antanut itseni ymmärtää. Minä en aikaisemmin juuri mitään Nallesta neulonut. Muuta kuin jotain lapasia kauan aikaa sitten, ja yritin jotain liiviä tytöille. Mutta kun tieto kantautuu lankootikon korviin että joku lanka loppuu, ja sitä saa vielä alennuksessa eräästä liikkeestä, niin tässäpä sitten tulos. Langat sisään ja rahat ulos...?!

1246980803_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muttamutta, uskon että en ole ainoa, jolla löytyy näitä salaisuuksia lankoja kaapista... Silmänisku

Ja jos 150g maksoi 2,90, se ei ihan kauhean paha hinta kai ole.. Nyt on hyvä sitten marraskuussa köyhänä naisena kähistä ja kutoa, kjäh kjäh, kaukaa viisas, häh...

Hups, olenko saanut kurjan huumorini takaisin, jota kukaan muu ei ymmärrä kuin minä? Vau. Itseterapiaa joka tarpeeseen.

Nyt minulla alkaa siis langanostolakko. Paitsi Ystäväni lupasi ajeluttaa minua VillaMokkaan joku viikonloppu, sieltä voi jotain ostaa. Jos on ihan pakko. Muuten seuraavan kerran vasta Käsityömessuilta marraskuussa. Näin. Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon. Hmm. Vieläköhän Ravelryn Lankalaatikko on avoinna ilmoittautua...?

Kiitos. Olette arvokkaita siellä!!!

Love,

Niina