Terve täältä sinne! Minä olen nyt palaamassa urbaanin sivistyksen pariin huomenna, jahuu! Tämän johdosta olen ajatellut myös kotona olevaa lankavarastoani sillä mielellä, että paljonkohan sitä oikein on...? Nyt kun yleinen taloudellinen tilanne on maailmassa se mikä on, niin olisi kaikkein järkevintä penkoa omaa varastoa. Ja minä sain tässä joku aika sitten uuden vaakan. Vai vaa`a..? Jolla voisi siis raaka totuus paljastua..

Jos siis haluat arvata/mahdollisesti jopa selvännäkijänä tietää, paljonko sitä (lankaa) on kertynyt, laita kommenttia. Lähimmäksi arvannut tietenkin lahjotaan asiaan kuuluvalla tavalla... Silmänisku

Minäkään en ole omaa varastoani koskaan laskenut, joten eiköhän nyt ole sen aika... ?? Tähän en laske tyttärelle antamaani "puuha-pussia"- johon olen iskenyt kaikki sellaiset jämät, joita en ole ajatellut hyödyntää. Sen voin sitten punnita ekstrana.

Ja koskapa kotiin pääsy aiheuttaa montaa hommaa, niin teillä on vastausaikaa ihan reilusti. Sanotaanko 12.6 klo 12 asti? Jos ehdin sitä ennen laskea ihkuni, niin hykertelen täällä sitten itsekseni... Nauru

Hyvää Viikonloppua!!!

Kesäkuuta, ihmiset!!