Tänään sain tämän pois kuosituksesta, ( Vai mikä sen oikea termi lienee? Sileytys? Prässäys?) ja päättelin kauluksen päärmevaran. Kisojen aikana. ( Hyvä Suomi, Hyvä Suomen hiihtonaiset!! )

Tässä otetussa kuvassa se tahra edelleen häiritsee..

 

Malli: Kaarrokeneule Ellien sivuilta, tosin Ravelrystä bongasin että tälläinen malli löytyy..

Lanka: Iste´xx Lett Lopp, 6 eri väriä

Puikot: 4mm sekä 4,5mm sukka-, sekä pyöröpuikkoja

Koko: tein koon sx mukaan, koska yleensä kaikki neuleet joita teen ovat ihan jättisuuria, joten tämä oli nappi valinta minun käsialalleni. Langanmenekki ei ihan selvillä...

Muuta: Jahuu, minulla on nyt oma VILLApusero! Lanka on hieman karheaa, mutta se ei minua häiritse yhtään. Lanka on juuri niin rouhevan villaista kuin pitääkin. Väreistä- tuolla välissä on raitaa harmaata, joka ei näy sieltä yhtään, se on ihan turhana siellä. Mutta mielummin näihin väreihin yhdistin harmaan kuin sellaisen.. hmm possunpinkinpunertavan. Tykkään tästä.

Vielä jäi minulle sellainen vajaa 600g tätä lankaa, useassa väreissä. Ei niin että riittäisi kuitenkaan toiseen puseroon. Laukku? Lapaset? Tossut? Jos jollain on kova TARVE tästä langasta, voi aloittaa neuvottelut kanssani. Lankaahan ei enää tuoda Suomeen, käsittääkseni. Korjatkaa jos olen väärässä.

Tänään menen myös harrastamaan kulttuuria- lastenteatteria Ison Tirpan kanssa! Mahtavaa!!

Hyvää hiihtoloman jatkoa niille keillä loma vielä on, ja muille mukavia viikonloppuja!! Täällä pyryttää märkäähköä (sana?) lunta.