Hmph.

Päättämätön

Minä olin jo aivan varma, etä tähän menessä minulla olisi valmista esiteltävää. No ei, virkatusta liivistä puuttuu muutama rivinen, kun tuli äkkiä tarve Isommalle Tirppastiinalle villatakkiin, kun löysin sopivan mallin. No se on nyt ilman toista hihaa. Samalla kun tänään päättelin sen ensimmäisen hihan, tuli hirmu hinku tehdä hälle taas pipo. Ja se sukantarpeeni... Ohuesta langasta minulla on kaksi sukkaa valmiina, tosin ne ovat eri mallia ja eriparia. Jos laitankin ne siitä huolimatta jalkaani, niin säästyn kahden sukan neulomiselta!

Ja tänään kun sain viimein ajan tilattua kampaajalleni, joka on myös ollut mammalomalla, ja näin ollen en ole häntä nähnyt reiluun kahteen vuoteen. Uskollinen olen hälle kyllä ollut, muut kampaajat eivät hiuksiini koske, se tuntuisi petokselta!! (Naurettavaa? En tiedä..) Niin ajattelin tietenkin häntä ja uutta vauvaansa/taaperoaan taitaa jo olla, ilahduttaa sukilla. Olin jo kaivamassa jotain kivaa lankaa piiloistani, kun ajattelin sitä hihaa...
HMPH.

Minulla on samaan aikaan into aloittaa uutta, mutta vaikeus lopettaa vanhaa. MIstä se kertoo? Lyhytpinnaisuudesta? Kyllästymisestä? Siitä että kohta taas on kaikki kaapit täynnä ufoja....aaaarrrrgghhh.
Kunhan tulin juttelemaan tänne-

JA MADONNA!!!! Kuinka kauan hän onkaan matkannut mukanani? Ala-asteella tansimme Like a Virginia kotipippaloissa Sannan kotona. Voi elämä. Ja opiskeluaikoinani katselin MTV:ltä Madonnaa. Ja pari vuotta sitten hänen musiikkinsa soi jälleen cd-soittimessani, juuri silloin kun PikkuTirppa oli vielä vatsassani, töissä kun olin vielä. Voi elämä.. Tosin liput ovat hintavia, mutta Once In A Life Time- juttu.. katsellaan.
Nyt katsomaan palaako kakku uuniin, huomenna tulee anoppilasta väkeä. Palataan!

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Hymy