Minä vaan tahkoan ja tahkoan, enkä mitään saa valmiiksi. Neulomis-aika on vähentynyt ihan minimiin. Kuskaa sinne ja kuskaa tänne. Tee sitä ja tee tätä, älä mitään tekemättä jätä- tiedätte varmaan. Se alkaa jo ahdistaa, tekee mieli heittää jorpakkoon kaikki keskeneräiset- joita ei ihan .. tai niin, muutama..

****

Sitten!!!! SalaNeuloja on ahkerasti kommentoinut ja ihanasti rohkaissut minua!! Kiitos!!! Niinpä kun hieman asiaa lähemmin tarkastelimme, huomaismme minulla olevan jämä-puhumattomia-lankoja, joille hänellä olisi käyttöä. Niinpä, kaikkien taiteiden sääntöjen mukaan ennen lanngatonta kuuta, hän lunasti minulta lankaa- jämiä sekä perintölankoja.
( Nyt sitten toivottavasti tätä lukevat sukulaiset eivät järkyty. Minä en vaan osannut niille antaa oikeaa kohdetta. Pahoitteluni. Mielikuvitukseni ei riittänyt siihen. Toivottavasti käytökseni ei järkytä ketään. Kiitos ja anteeksi! )

****

Oma langaton- tuomaroikaa te. Maanantaina tilasin Tapsalta nämä. Ajattelin että tulee jo tiistaina, vaan tänään vasta tuli paketti kortti. =( Eli minun täytyy joko
a) olla maksamatta laskua ajallaan, siinä on 14 pvä maksuaikaa tai
b) maksaa se, ja luottaa siihen että kun tilaisn maanantaina, joka vielä oli siis syyskuuta, arvon Langattoman Lokakuun raati ei tiputa minua kuusta pois. Koskapa Tapio nyt toimittaa laskulla.

1952137.jpg

Näitä herkkuloita. Nam!!

****

Hyvää lokakuuta kaikille!!!

Ehkäpä täälläkin joskus taas jotain valmistuu. Älkää minua hyljätkö, hyvät ystävät!!!
Sniif!!!