Kiitos kaikille monista kommenteista ja kehuista!!! Jokainen kommentti on aina mukava lukea, KIITOS!!

***
Minun pakettini saaja läheti minulle kiitos kortin!! Siis AarreYstäväni, Marde Moomika. Katsokaa kuinka ihana kortti, KIITOS!! Ja todella sydämestä kirjoitettu viesti myös. Voi kuinka se lämmitti!! Ja Sarah Kay on minun uusi ihastukseni, lapsena se oli kuivioissa enemmänkin. Lämmin Kiitos, Marde!!!

1897271.jpg

***

Ja minun paketti lähtee matkaan luemma perjantaina. Kivaa!!! Mutta hankalaa, koska minä olen ehkä menossa mökille ensi viikoksi!!! Maanantaista lauantaihin. Voi ei... en pysty odottaan, ÄÄKS. Mutta hyvää kannattaa odottaa, eikös sitä niin sanota..?

*****

Myös Arpajaisvoittoni meni jo perille, ja siitä on tullutkin jo sukat!! Loistavaa!! Kurkatkaapa Meemun pakeetti täältä.

***

Tammikuu, helmikuu, maaliskuu, niinakuu... eiku... mitä?
Joo, nyt minäkin olen sitten SIELLÄ. Sinne ne kaikki neulojat menneet on... Nimimerkkini on typerästi niinaq. En alkanut vääntään mitään pientäiloista englanniksi, joka muuten on mulla ruosteessa. Tulkaapa tervehtimään, muutaman tutun olen jo sieltä bongannut. On se vaan aika mahtava paikka...!

****

Niina kyseli teenkö Revontulta tilauksesta. Nojoo, olen tavallaan jo tehnytkin yhdelle sukulaiselle, jolle on tilauksessa sitten toisen värinen.. =) Että kun ko. hlö tätä lukee, niin tuskin tämän vuoden puolella.. Vai mitä tarkoitit..?

****

Siis asiaan: Arvelitte siihen Revontuleen menneen 4-8 päivää. Köh köh. Ei ihan. En ole mikään olympia tason nopeusneuloja, kuitenkaan. Nyt muutenkin jostain syystä tuntuu, että tahti on hidastunut... Lähimmäksi kuitenkin arvasi Hepsi. Mutta koska en halua paljastaa koko totuutta, sanotaan vaan että meni enemmän kuin 8 päivää..

Paljonko Sinulla, armas lukija on sen puikotukseen mennyt? Minä haluaisin laskea tunnit, mutta se on aika hankalaa. Kellottaa nyt jotain puikottelua... Daa-aa. ( nuorisonkieltä, vai onkohan enää... )

**

Kauniita syyspäiviä on täällä ollut. Minä niin rakastan syksyä, sen tuoksuja ja värejä. Innostavaa, eikö?
Mukavaa illan/yön jatkoa!!