Sain Marikalta tälläisen kivan Kesäblogi- tunnustuksen. =)
Kiitos!!!!
      
       1757299.jpg

Säännöt:
Here are the rules:

1.Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.
The winner can put the above logo on his/her blog.

2. Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.
Link the blog where you recieved your award.

3. Nimeä vähintään 4 muuta blogia palkinnon saajiksi.
Nominate at least 4 other blogs.

4. Laita noiden blogien linkit sivullesi.
Put links of those blogs on yours.

5. Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.
Leave a message on the nominated blogs.


Jaahas, tässä neljälle siis Summerblog- kivaa!!

- Tupuna
- Kukka
- Ursula
- Katiija

Nyt ne helteet sitten alkoivat, ja minun pitää alkaa leipoa pullaa... huh..

********

Siitä huivista. Arvontageneraattorina oli mieheni, jota pyysin sanomaan luvun yhdestä kahdeksaan, ja hän tokaisi että viisi. Siis sillä kohdalla kommenteissa oli Nilla!!!
Onnea, saat minulta sitten jotain pientä. Paino sanalla pientä. =)

Kiitos kaikille kommentoineille!!! On ollut toosi vaikeaa ja aikaavievää selailla huivien salatussa maailmassa... Mutta kyllä minäkin haluaisin sen Lace Ribbonin tehdä, mutta minä raukka en osaa tehdä kaksoislangankiertoa. Siis osaanhan minä nyt kaksi kertaa langan kiertää puikkelon ympäri, mutta siinä on joku juju, jota mä en hiffaa.
Joten se huivi on nyt hautumassa vielä hetken. Ellei joku enkeli osaa mulle sitä selventää..