Anoppi täytti vuosia, eikä ilman kuosia, selvinnyt hän päivästä tästä.

1740296.jpg

Päätönnä sankari poseeraa, vaan Revontulta hän rakastaa.


1740333.jpg

Pahoittelen kuvan huonoa laatua, se vuodatukselta ompi saatua.

Malli: Annen Revontuli Ullasta
Lanka: Annelta diilattua virolaista
Puikot: 4,5mm
Muuta: Saaja oli silmin nähden onnellinen. Joka puolestaan aiheutti sen, että nyt sain taas uuden tilauksen Revontulesta.. =)



1740306.jpg

Malli: Uhoavan Gnun Kerttu- sukat
Lanka: Korialta Jussia
Puikot: 3,5mm
Muuta: Ta-daa!! Olen kehittynyt neulojana! Ensimmäisen sukan jälkeen en enää tarvinnyt mallia edessäni, vaan osasin sen puikottaa ilman! Ennen ei onnistunut!! Hyvä minä! Pidempään neuloneista saattaa kuulostaa mitättömältä, mutta nyt olen taas ylittänyt mielestäni yhden virstaanpylvään..

Sankarin jalkoihin sukat somat, nyt on hälläkin ikiomat!

Minäkin sain puheen pienen, tästä saan juoda kahvin lienen.
Olin ihan liikuttuneessa tilassa, kun muistettiin näin minua juhlassa kivassa.

1740336.jpg

Mukissa pupu kurkistaa, se mielen iloiseksi saa!

Vaan alkoipa sankarikin muistella. Hän aikoinaan myös tykkäsi puikkoja kilistellä. Löytyi eräs ufo, josta tässä ohjeen kuva.
Vuodelta 1978.
Pahasti oli jäänyt liivi kesken, vaan eipä ollut miniästä apua siihen.

1740318.jpg

Langat on tallessa, kuten liivi vajaa.
Niinkohän sinne korin pohjalle marinoitua saa.