Niin sitähän minun piti myös sanomani, että se uusi ULLA  on ilmestynyt! Kiitos siis kaikille tekijöille!!!!

Josta puheen ollen, aina tasaisin väliajoin tulee tutkittua myös kaikki Ullan ohjeet, josko sieltä jotain löytyisi. Ja nyt kun minulla sattui olemaan tuota Mandarin Petitiä, niin muistin siellä tämän kivan Kruunupipon ohjeen olevan.


1712822.jpg


Ohje: Ullan Kruunupipo

Lanka: Mandarin Petit sekä Tennessee
Puikot: 3,75 40cm bambupyörylät sekä 3,5mm bambusukkikset

Muuta: Kun Pikku Tirppa näki pipon valmiina, hän heti innostui: "Minun! Minun! Minun! Äiti, anna!" Ja saatuaan pipon päähänsä, tapputteli sitä innoissaaan ja kehui että "Iano" Eli siis kelpasi kyllä! =) Ja heti piti mennä myös näyttämään muille, ja pyörimään kuin tanssiaisissa..! =)


Tänään taas aurinko paistaa, ehkä saamme illalla lettuja maistaa...!!
Mukavia aurinkoisia päiviä kaikille!!