Ensimmäinen kokoa 3v tehty! Ihanan söpöt, niin pikkuiset!!! Novita syksy 2007 ohjeella (minulle ei vielä postiluukku kolahtanut..). Ihanasti Huopanen tuoksuu vienosti villalle.
Näitä lisää!!!!
Tuli nopsaan, n. vajaassa tunnissa 1vasemmän käden kipale.
Mutta kysymys- miksi ne karstataan? Ettei huopanen nyppyynny/että kestää paremmin tjms? Onko Huopasesta tehdyistä Lovikkaista kokemusta kellään?
Kiitos!!

Meinaan tuli jotenkin niin nostalginen olo, minä olin lapsena se, kenellä ei olut näitä kaunokaisia! Olin jokseenkin katellinen ystävilleni, ketkä näitä omistivat!
No, kohta minulla on ihan varmana omat lovikkaat!!!
Olisiko joku muu lanka parempi kuin Huopanen? Isoveli?
Mutta kun olen aloitelija, tuo ohje oli hyvä koska siinä oli silmukoiden määrät valmiiksi laitettu (tälläisille tumpeloille).
Laitan kuvia sitten valmiista..